Persoonibrändi fotod - taust ja keskkond

📷 Taust ja keskkond – kuidas taust aitab jutustada sinu lugu?

Taust ja keskkond fotol räägivad sama palju kui sinu pilk ja kehakeel. Need loovad atmosfääri, toetavad sinu brändi ja annavad edasi emotsiooni, mida soovid maailmaga jagada. Aga kas oled kunagi mõelnud, milline keskkond räägiks sinu lugu kõige paremini?
Tausta valimisel tasub endalt küsida, milline keskkond seostub sinu persooniga ja millist kuvandit soovid endast jätta.

🔷 Looduslik keskkond mõjub hästi loomuliku ja vabana. Looduses leidub palju värvikombinatsioone, mis rikastavad fotot.
Rannad pakuvad liivakarva toone ja nende kõrval olev loodus toob sageli pildile rahulikke sinakasrohelisi või tumerohelisi varjundeid.
Varasuvine loodus võib seevastu jääda erksavärviline roheline ja rõõmsameelne, samas kui hallikad-pruunikad toonid, nagu kiviseinad või varemed, loovad rahulikuma tunde ja toovad sind ennast rohkem esile.

Looduses pildistamisel tasub tähele panna ka kontraste. Kui oled ametlikumalt riides, võib veidi räämas või metsikum taust mõjuda ootamatult ja huvitavalt. Samuti sobivad loovamate persoonide jaoks linnavaated, vanalinna tänavad või modernsed hooned, mis lisavad fotole urbanistliku ja energilise tunnetuse.

🔷 Kui eelistad puhtust ja ametlikkust, siis on stuudio hea valik.
Stuudios saab keskenduda valguse ja varjude mängule, samal ajal kui taust hoiab fookuse sinul. Taustad võivad olla lumivalged, mida on lihtne turundusmaterjalides kasutada, või hallid ja beežikad, mis loovad pehmema ja rahulikuma atmosfääri. Must taust mõjub süngemalt ja jõulisemalt, sobides kindlale ja autoriteetsele sõnumile.
Kui ühevärvilist stuudiotausta ei soovi, siis tänapäeval on palju koduse sisustusega ja erinevate huvitavate taustadega stuudioid. Palju pildistatakse ka päevavalgusega, mis jätab vabama ja loomulikuma tulemuse.

🔷 Kolmandaks võib keskkonnaks olla interjöör, kus ruum ise räägib lugu. Pildid kontori, kodu või miks mitte mõne hotelli või restorani interjöör taustal lisavad soojust ja isikupära, samas jääb taust tavaliselt pildil udusemalt ega domineeri. Interjööris pildistamine sobib eriti hästi spetsialistidele, kelle töö seostub siseruumidega, näiteks maaklerid, sisekujundajad või kunstnikud. Sellised pildid ei näita ainult inimest, vaid annavad vihjeid ka tema töö kohta ja võivad kõnetada õiget sihtrühma.

🔶 Valgus on samuti väga oluline element, mis mõjutab fotol loodavat meeleolu. Stuudios saab valguse ja varjudega rohkem mängida. Väljas pildistades sõltub valgus ilmast või lisavalgusest, aga mänguruumi on sealgi.
Pehme valgus loob sooja ja ligitõmbava tunde, teravam valgus rõhutab detaile ja lisab konkreetsust. Väljas pildistades annab keskpäevane päike fotole omamoodi positiivsust ja emotsiooni, kui pilvealune päike mõjub mahedamalt.

Mõtle – milline keskkond ja valgus räägiks sinu lugu kõige paremini? Kas praegune foto peegeldab sind ja sinu brändi?

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Persoonibrändi fotod - kehakeel ja pilk

Järgmine

Jaga seda artiklit