Persoonibrändi fotod - riietus, meik ja töövahendid

Riietus, stiil ja detailid – kuidas terviklugu luua?

Kui taust ja valgus loovad atmosfääri, siis riietus, soeng ja väiksemad detailid aitavad selle loo terviklikuks muuta. Isegi kui foto keskmes oled sina, annavad värvid, tekstuurid ja aksessuaarid edasi sinu isikupära ning toetavad sõnumit, mida soovid edastada.
📷 Riietus – kuidas valida?

Riided peaksid toetama sinu brändi olemust ja isikupära. Klassikaline pintsak või kostüüm jätab soliidse ja professionaalse mulje, samas kui vabam särk või lihtsam kleit lisavad ligipääsetavust ja soojust. Kui su bränd on loov ja mänguline, võid julgelt lisada rohkem tekstuure, värve ja mustreid.

Kui su brändil on kindlad toonid, võib neid oskuslikult riietusesse siduda. Näiteks, kui su ettevõtte visuaalne keel on rahulik ja pastelne, võiks ka riietus toetada sama tonaalsust. Kui soovid jätta jõulise ja enesekindla mulje, võivad tumedamad toonid ja kontrastid seda rõhutada.

Mõned praktilised soovitused:
🔷 Väldi liiga väikese mustriga riideid, mis võivad kaameras hakata “vilkuma” ja segama üldmuljet.
🔷 Jälgi, et riided ei oleks kortsus või liiga kitsad/laiad – see võib mõjuda lohakalt.
🔷 Kui kahtled, vali neutraalsed ja ajatud toonid, mis ei tõmba liigselt tähelepanu endale, vaid toetavad sinu nägu ja isikupära.

📷 Soeng, meik ja aksessuaarid – viimased lihvid

Kaamera näitab detaile teisiti kui peegel. Tasub silmas pidada, et fotol ei tundu meik nii tugev kui peeglist vaadates.
Meik ei pea olema väga tugev, kuid jumestatud nägu, hooldatud kulmud ja loomulik huuletoon võivad aidata sul fotol särada.
Samuti tasub jälgida soengut – viimistletud juuksed mõjuvad paremini.
Aksessuaarid võivad fotol olla tugevaks lisandiks, kuid nende kasutamisel tasub jääda tasakaalukaks. Kui oled harjunud kandma silmapaistvaid ehteid või prille, siis on need kindlasti osa sinu persoonibrändist ja võiksid fotol ka esindatud olla. Küll aga tasub vältida liiga suuri ja pilku hajutavaid detaile, mis võivad põhitähelepanu sinult endalt ära võtta.

📷 Töövahendid – kas need lisavad loole väärtust?

Mõnikord võib foto saada palju kõnekamaks, kui sellele lisada töövahend, mis iseloomustab sinu tegevusala. Fotograafil on kaamera, muusikul pill, kirjanikul märkmik või arvuti. Kui oled ettevõtja, võib see olla sülearvuti, märkmik või isegi tass kohvi, mis lisab pildile elu ja konteksti.
Töövahend ei pea alati olema käes nii, nagu seda päriselt kasutatakse. Muusikariistad, näiteks kitarr või viiul, võivad olla palju fotogeenilisemad, kui neid hoida teistmoodi – näiteks toetada lõdvalt õlale või asetada hooletult kõrvale. Mõnikord loob just ootamatu töövahendi kasutus viisaka, kuid isikupärase foto.

Kui kõik elemendid – riietus, meik, soeng, töövahendid ja taust – on omavahel harmoonias, mõjub foto loomuliku ja mõjuvana.

Enne pildistamist mõtle läbi, millise sõnumi soovid edasi anda ja kuidas erinevad detailid aitavad seda tugevdada. Aruta oma ideid ka fotograafiga.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Persoonibrändi fotod - taust ja keskkond

Järgmine

Jaga seda artiklit